Garantie & klachten
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. U kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht. Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn. Indien u tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.
Garantie
Wanneer u een probleem of defect ervaart met een aangeschaft product helpen wij u natuurlijk graag. Neem eerst contact met ons op per telefoon of mail. Het is dan vaak al mogelijk om een oplossing te vinden. Wanneer een oplossing op afstand niet mogelijk is dient u een garantieaanvraag in te dienen. Hiervoor werken wij met een garantieformulier. Een garantieaanvraag kunt u indienen middels de volgende stappen:
1. Klik hier om het garantieformulier te downloaden
2. Print het formulier uit en vul het volledig in
3. Pak het product in en stuur het samen met het garantieformulier op naar:
Solarloods.nl
T.a.v. garantie & retour
Molenvliet 17
3335LH Zwijndrecht
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.